Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Paooli | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł Owczarczyk adresŻyrardów zarejestrowany20.07.2008 @17:18:05 ostatnio na stronie24.04.2014 @21:24:54
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://obliczajazzu.blogspot.com/
digarty67 komentarze389 posty na forum0

komputer / sprzęt
40 canona ale szkła mam słabe canon 50/1,8 , 75-300/4-5,6 i tamron 28-105/4-5,6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Argoth    24.10.2008 @11:46:22
dziękuje!!
_______
i tak mam w dupie Twoja opinię....
~anioly    23.10.2008 @21:56:37
Czarny zbyt wiele tracił a tutaj właśnie chodziło o popiele, szarości...
-LoveAmore    21.10.2008 @22:04:25
podziękowała
~Argoth    18.10.2008 @17:35:01
jeszcze nie mam nic konkretnego ale.... może sie cos wyklaruje
_______
i tak mam w dupie Twoja opinię....
~Argoth    18.10.2008 @10:21:52
powiesilibyśmy sie gdzies razem
_______
i tak mam w dupie Twoja opinię....
~pacmanjaw    18.10.2008 @10:16:02
Fajny aparacik na profilowym zdjęciu
_______
Nie ma złych ocen, jest tylko dobra krytyka
~psboy    17.10.2008 @20:00:28
generalnie dokument to raczej "pokazywanie wszystkiego" bez zabaw z glebia, f8 i jazda
_______
kursy video i artykuły do aplikacji Adobe http://www.psboy.pl
~BeataKrynicka    17.10.2008 @19:46:12
zdaje się że nawet inspirowane jego czarno-białymi pracami z Paryża
pozazdrościć takiej wystawy
pozdrawiam serdecznie
~GURUART    17.10.2008 @11:01:59
Po prostu czasem trzeba odejść od tradycji
Ja lubię pokombinować to wszystko
Pozdrawiam
~Argoth    15.10.2008 @18:39:33
dziękuje
_______
i tak mam w dupie Twoja opinię....
~MateuszWawrzynek    08.10.2008 @20:25:49
no było fajnie ...Cudownie okreslę
~BeataKrynicka    08.10.2008 @16:00:53
dokładnie, to moja wersja panienki z...
dzięki, pozdrawiam
~beegos    08.10.2008 @11:27:12
świetna tematyka zdjęć, pozdr
_______
zapraszam...
-7783    06.10.2008 @21:17:45
haha fajnie, dzieki
~BeataKrynicka    05.10.2008 @02:55:55
hehehe prędzej z teraźniejszości - deszcz znowu leje, powietrza mi brak
dziękuję, pozdrawiam serdecznie
~Argoth    30.09.2008 @20:52:09
tylko brakuje mi czegos długiego......
_______
i tak mam w dupie Twoja opinię....
~Argoth    30.09.2008 @13:11:33
dziękuje ostatnie to takie testowe pstryki na nowym sprzecie
_______
i tak mam w dupie Twoja opinię....
~kangoryL    30.09.2008 @00:55:29
odebrałeś maila ? wysłałem Ci sformatowane do odbitek...
~kangoryL    30.09.2008 @00:53:29
to ja chylę ukłon przed waszym dziełem...
~Przemo12    26.09.2008 @08:35:12
Koncert na rzecz osob ktore stracily swoj dobytek podczas tornada.
"Budujemy nadzieje"

czyli ze tak powiem przy okazji Dzemu
ostatnio edytowane: 2008-09-26 08:35:30
_______
MiTycznie: http://www.pkokot.com


Oceniajac Twoje prace licze na rewanz
nie dziekowac tylko oceniac fotki
~BeataKrynicka    23.09.2008 @08:44:12
dziękuję i pozdrawiam
~LeHo    20.09.2008 @15:42:45
świetna koncertowa galeria . brawo!
~Przemo12    20.09.2008 @13:07:47
dzieki za super komentarz Paooli naprawde wiele dla mnie znaczy; jeszcze tylko zmienic wizerunek Dody
_______
MiTycznie: http://www.pkokot.com


Oceniajac Twoje prace licze na rewanz
nie dziekowac tylko oceniac fotki
~werse    19.09.2008 @23:41:46

~kangoryL    19.09.2008 @18:36:15
a mi wychodzi na to że jury tego konkursu nie wybierało lecz losowało zdjęcia, a w losowaniu nigdy nic nie wiadomo
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt