Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Paooli | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł Owczarczyk adresŻyrardów zarejestrowany20.07.2008 @17:18:05 ostatnio na stronie24.04.2014 @21:24:54
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://obliczajazzu.blogspot.com/
digarty67 komentarze389 posty na forum0

komputer / sprzęt
40 canona ale szkła mam słabe canon 50/1,8 , 75-300/4-5,6 i tamron 28-105/4-5,6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~dexter116    26.05.2010 @23:11:34
Widzę ,że kolega lubi tak koncertowo foty trzaskać.... Całkiem sympatyczna galeria.. Pozdrawiam
~kbyrcyn    15.05.2010 @14:05:48
wszystko Twoja zasługa ......podziwiam
~RafalNowak    04.05.2010 @21:59:08
niestety kiepsko z ciekawymi koncertami ostatnio
ale coś sie wykombinuje
_______
serdecznie zapraszam takze na http://www.RafalNowak.com
prezentowane zdjęcia są dostępne w formie profesjonalnych powiększeń oprawionych w passe-partou (opcjonalnie takze w rame ze szkłem lub plexi)
~GURUART    07.03.2010 @02:07:30
To było coś niesamowitego. Spokojny, nastrojowy, niemal melancholijny koncert z pięknymi i mocnymi solówkami Cartera. Pianista też genialny.
Dzięki i pozdrwiam
~GURUART    13.09.2009 @22:51:56
thx
A co u Ciebie kryzys twórczy??
~Przemo12    11.09.2009 @09:45:23
czemus wypieprzyl wszystkie digy??
_______
MiTycznie: http://www.pkokot.com


Oceniajac Twoje prace licze na rewanz
nie dziekowac tylko oceniac fotki
~alleviate    21.07.2009 @01:47:18
piękna galeria
~Ewwa3    15.07.2009 @21:15:12
fajna galeria- pozwolę sobie poobserwować
~RafalNowak    04.07.2009 @00:10:27
święta racja
ale toche to potrwa, gdyz wlaśnie naprawiam kompa
_______
serdecznie zapraszam takze na http://www.RafalNowak.com
prezentowane zdjęcia są dostępne w formie profesjonalnych powiększeń oprawionych w passe-partou (opcjonalnie takze w rame ze szkłem lub plexi)
~GURUART    28.01.2009 @13:55:51
Też nad tym myślałem, ale zdecydowałem się zostawić
~Argoth    27.01.2009 @11:12:59
heheh no to ona
_______
i tak mam w dupie Twoja opinię....
~Przemo12    17.01.2009 @19:35:59
no wlasnie wiem....

ale niestety po lewej byl glosnik i wyszedl niecikawie psujac wszystko stad to ciecie
_______
MiTycznie: http://www.pkokot.com


Oceniajac Twoje prace licze na rewanz
nie dziekowac tylko oceniac fotki
~Przemo12    17.01.2009 @18:07:24
chodzi CI o przestrzen??
_______
MiTycznie: http://www.pkokot.com


Oceniajac Twoje prace licze na rewanz
nie dziekowac tylko oceniac fotki
~RafalNowak    09.01.2009 @19:26:23
no cóz... ze mnie to troche nie dotyczy, bo nie robie reportaży
a poza tym... duzo racji i nie było powiedziane
róbmy swoje, jak to mówią...
a u Ciebie?
_______
serdecznie zapraszam takze na http://www.RafalNowak.com
prezentowane zdjęcia są dostępne w formie profesjonalnych powiększeń oprawionych w passe-partou (opcjonalnie takze w rame ze szkłem lub plexi)
~Przemo12    02.01.2009 @17:45:20
to fakt...swetnie gra na basie
_______
MiTycznie: http://www.pkokot.com


Oceniajac Twoje prace licze na rewanz
nie dziekowac tylko oceniac fotki
~prem    01.01.2009 @16:09:43
Cała galeria rewelacyjna... oj będę tu zaglądał
~Przemo12    22.12.2008 @19:59:54

W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia
pragne przesłać Ci najserdeczniejsze życzenia.

Niech nadchodzące Święta będą dla Ciebie niezapomnianym czasem
spędzonym bez pośpiechu, trosk i zmartwień.

Życze abyś spędzil je w spokoju i radości
oraz aby spełniły się nawet te najskrytsze marzenia.

i cos pod rockowa nute:

http://www.care2.com/ecards/build/1/5671

Pozdrawiam Przemo
_______
MiTycznie: http://www.pkokot.com


Oceniajac Twoje prace licze na rewanz
nie dziekowac tylko oceniac fotki
~BeataKrynicka    16.12.2008 @20:12:59
sporo ich to fakt, ale nie wszystkie

dziękuje za odwiedziny
pozdrawiam
~Argoth    05.12.2008 @00:35:56
no i jak maciek się spisał??
_______
i tak mam w dupie Twoja opinię....
~Argoth    13.11.2008 @08:22:46
hmmm niestety do warszawki nie dam rady ... ale zapewne odpłyniesz i zrobisz dobre foty pozdrawiam
_______
i tak mam w dupie Twoja opinię....
~RafalNowak    12.11.2008 @00:09:41
dziękuje za miłe słowo
a koncert niczego sobie
choć z warszawskim nie porównam bo byłem wtedy tylko chwile
pozdrawiam raf
_______
serdecznie zapraszam takze na http://www.RafalNowak.com
prezentowane zdjęcia są dostępne w formie profesjonalnych powiększeń oprawionych w passe-partou (opcjonalnie takze w rame ze szkłem lub plexi)
~Argoth    11.11.2008 @07:35:50
kurcze nie będzie mnie w wawce ale miłego koncertu zyczę i czekam na foty
_______
i tak mam w dupie Twoja opinię....
~BeataKrynicka    06.11.2008 @09:13:04
dziękuję i pozdrawiam
~Argoth    29.10.2008 @23:19:28
a się zastanaiałem czy nie dać innego dziękuje
_______
i tak mam w dupie Twoja opinię....
~BeataKrynicka    26.10.2008 @22:18:51
widoków tak ale nie pogody
było okropnie zimno, ale bardzo przyjemnie
dziękuję pięknie i pozdrawiam
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt